söndag 8 februari 2009

Bröllop

I går var mamma och pappa på bröllop, Nils. Talen vid middagen handlade en hel del om att brudparet ska få barn och hur lyckliga de är och kommer vara. Talen handlade om en ljus framtid.

När mamma och pappa gifte sig sades samma saker, Nils. Och nio månader senare kom du, älskade, efterlängtade barn!

Men det gör så ont att höra samma ord till andra människor. Det smärtar att vi trodde allt gott skulle komma till oss och få stanna. Det är så frustrerande och sorgligt att du inte är hos oss, Nils, när allt vi någonsin levt för var du.

4 kommentarer:

Adhdmamman sa...

Hej!
ville bara lämna ett avtryck, skall läsa din blogg när jag är hemma ikväll.

Nils, vilket vackert namn. Min son heter Nils Noel gunnar!
Nils är efter min pappas farbror som betydde jätte mkt för mig!
Älskar det namnet!

kram anna

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hittade din blogg genom FL..o jag lämnar ett litet avtryck innan jag tassar vidare. Beklagar verkligen det ni fått gå igenom..att er älskade Nils inte fick stanna hos er!

O Nils är ett underbart namn..Vår lillprins heter så :)Men jag har oxå en änglason ~ Melvin som vi förlorade för snart 6 år sedan. Går inte en dag utan att han finns i våra tankar. Vi har lärt oss att leva med sorgen men saknaden kommer alltid att finnas kvar!

KRAMAR

Anonym sa...

Vill bara skriva att vi båda tänker på er!

kram
/Pia

Adhdmamman sa...

Hej igen!
Nu har jag läst din fina blogg!
Nästan alla inlägg, var en del.

Jag tycker det är så otroligt fint det du skriver. När du skriver det riktat till din son.
man känner riktigt närvaron av Lilla Nils

Skickar en stor kram