tisdag 16 december 2008

Att göra allt

För några veckor sedan var jag på gravidgympa, Nils. En massa tjockisar som skuttar (nåja...) runt tillsammans. Som avslutning var det avslappning och vi låg där på varsin matta och la händerna på våra barn i magen. Jag la en hand på magen - på lillasyster/bror - och en hand på hjärtat - på dig.

Men när stereon spelade "Everything I do, I do it for you" så brast det för mamma. Jag grät hejdlöst och saknade dig så otroligt mycket. Jag önskar så starkt att jag fick göra allt för dig, älskade Nils.

Du saknas hela tiden, Nils. Mamma och pappa älskar dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett inlägg som till en början fick mig att dra på smilbanden för att sedan ge mig en klump i magen och ömt hjärta. Jag önskar också att du fått vara kvar hos din mamma och pappa, Nils. Det är det enda rätta. Så svårt att förstå att det inte kan få vara så. Imorgon vinkar vi till dig i flygplanet.

Unknown sa...

Snart kommer jag och jag ska krama dig så hårt och så försiktigt jag bara kan.